21 mai 2008

Ce ai face?

Cateodata ma intreb daca m-ai ierta daca as muri maine…?
Oare ai varsa vreo lacrima in patul noptilor cu mine?
Oare ai plange la capataiul mormantului meu prea proaspat?
Ai veni pe cararea unde scrie numele meu doar pt ca iti va fi dor de mine?
Ai renunta la 5 minute din viata ta ca sa-mi aduci florile mele preferate?
Ai strange in brate pernele noastre doar ca sa-mi simti mirosul?
Oare ai inchide in tine povestea noastra?
Ai putea sa ma bantui si pe lumea de dincolo doar de dor?
Vei vrea vreodata sa ma revezi atat de mult incat sa incerci sa mi te alaturi?
Zilnic ma intreb toate astea,pentru ca eu le-as face daca maine ai muri ..iubirea mea…

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu am apucat sa zic niciodata ca asta e una din preferatele mele...

My time

Weather Widget

Read me between lines bitch....

fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 Quizzes - Myspace Quizzes For Fun

Roar baby:))

Visits / Vizitari: