22 decembrie 2008

Povestea noastra

Radacini uscate zac printre morminte vechi,
Si vantul imi arata drumul catre poarta
Nici macar mortii nu ma mai primesc
Atatea vieti pacatoase ma inchid in trecut...
Lacrimi noi curg insa dor mai rau
Nesabuinta unui trandafir e sa infloreasca toamna
Asa te-ai scuturat in palma mea murdara
Si ploaia mi te-a aruncat in namoale eterne.
Acum nu mai esti in posesia mea,
Acum nu mai alerg intr-un suflet dupa tine,
Val dupa val iti duc grija insa sunt legat,
Legat de dureri,tu m-ai legat de ele cu noduri...
Mocirla in care te afunzi e prea grea ca sa observi,
Si iubirea noastra prea frageda ca sa fi rezistat,
Precum un fulg de nea cazut pe nasul umed al unui catel...
Ne-am stins usor odata cu venirea iernii
Si ne-am ingropat unul langa altul
In aceeasi tarina,cu aceleasi ploi murdare,
Numai anii ne poarta de veghe,ei ne stiu povestea...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dreams can come true.
There is one place for two alike...
It called the soul....
If two souls are alike......
If two souls fit and ment to be togetter...
Then there is a place for two alike.....
Open ur heart for it, and u find what u look for.....
Let me reach out to ur soul...
Let our souls melt in one...
and u will see....there is a place for two alike. xxx
Robby.

My time

Weather Widget

Read me between lines bitch....

fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 Quizzes - Myspace Quizzes For Fun

Roar baby:))

Visits / Vizitari: